عجیب اما واقعی!: Walking Dead: Survival Instincts برای PC لیک شد
 
بازی های رایانه ای AA77

SSDZtLB

دیروز بازی Walking dead Survival Instincts محصول شرکت Activision به طور رسمی برای دو کنسول Xbox 360,PS3 منتشر شد.اما امروز اتفاق عجیبی رخ داده است که شاید خود اکتیویژن نیز از فهمیدنش تعجب کرد!

 

بازی Walking dead Survival Instincts دیروز برای دو کنسول اصلی منتشر شد و اکتیویژن فکرش را نمیکرد که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

این بازی ابتدا برای PC تایید شد و علاقه مندان به این بازی بسیار  خرسند بودند از اینکه این بازی برای پی سی منتشر میشود.اما پس از مدتی و تقریبا زمانی که پروژه ی این بازی داشت به انتهایش میرسید شرکت اکتیویژن اعلام کرد که میلی برای عرضه ی Walking dead Survival Instincts برای پی سی ندارد.

دیروز بالاخره این بازی منتشر شد و طبق گفته ی اکتیویژن خبری از نسخه ی پی سی نبود.اما امروز اتفاق عجیبی افتاد.نسخه ی پی سی بازی Walking dead Survival Instincts که لیک شده است در سراسر اینترنت پخش شده و جالب اینجاست که کرک Reloaded این بازی نیز به مرحله ی انتشار رسیده است.

حتما میتوانید تصور کنید که سران اکتیویژن پس از شنیدن این خبر چه حس و چه حالی به ایشان دست داده و شاید چنین عملی را کم در تاریخ بازی های رایانه ای دیده باشیم.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.